Toată
lumea te felicită sau te invidiază (sau te felicită și te invidiază în același
timp) când ai o relație frumoasă care tot crește. Dar NIMENI nu te întreabă cât
ai muncit. Mult și în fiecare zi.
Mulți
se iubesc doar la început, cât nu prea se cunosc. Nu tot ce începe sâmbătă
seara rezistă luni dimineața! Dar sunt și din cei care merg mai departe, au un
copil, copilul ăsta face 6 ani și deja e olimpic pe țară. De ce? Tot dragostea
e de vină! Oamenii aceștia IUBESC CEEA CE FAC!
Cert
e că gusturile se cultivă! Inclusiv gustul succesului. Iar succesul Gusturi
românești de la gospodari se bazează pe dragoste de România și pe
cultivarea unei atitudini de învingători. “Lasă, bă, că merge-așa” nu există în
relația de lungă durată dintre Mega Image și cei 140 de fermieri care cultivă
peste 80 de hectare! Șase legume de sezon, cu gust de vară, ajung pe rafturi cu
gustul de odinioară. Așa de mare e succesul că în unele zile dacă ajungi prea târziu
la Mega nu mai găsești roșii! Am aflat direct de la sursă că se vând mai bine
decât bananele!
Pe
afișul acestui blockbuster mai sunt vedetele: ardei, salată verde, castraveți,
ardei capia și vinete. Toate vedetele noastre sunt verificate de când sunt
mici, semințe, de un inginer agronom dedicat. TOATE legumele sunt testate
înainte de livrarea în magazine.
Urmăresc
acest succes în serial încă de la primul sezon așa că am răspuns cu plăcere la
invitația Mega Image când ne-au spus că ne putem întâlni cu fermierii. Eu
duceam vaca bunicilor la păscut când aveam 7-8 ani așa că am învățat de
mică să respect munca și pentru mine “țăran” este ca pentru englezi “Sir”, un
titlu care merită apreciere.
Primul
punct marcat de Mega a fost că nu au închis concept store-ul din Cobălescu deși
era plin de presă. “Până la urmă noi facem tot ce facem pentru clienți, nu
pentru publicitate”. 1- 0.
Al
doilea a fost duplexul. Dr. Mihalea Bilic era la o fermă în Fierbinți și ne-a
prezentat alături de alți fermieri efectiv răsadurile cu roșiile de
mâine.
Trei
zero s-a făcut când reprezentanții Mega Image și fermierii au apărut în fața
camerelor ca o echipă, lucru subliniat și de Emil Ilin, VP Comercial Mega
Image.
Planul
lor e simplu. Adrian Nicolaescu, tatăl lu’ marketing la Mega Image, a spus ce
gândeam toți: că a vrut “o legumă românească”. Nu are rost să importăm legume
de sezon pe care le putem face mai bine decât oricine!
Solul
și apa sunt testate.
Semințele
sunt selecționate atent.
Fermierii
au consultanță de specialitate și sunt supervizați pentru fiecare pas al
recoltei. Circulă chiar un zvon că te mai trezești cu câte un director în solar
doar așa ca să te întrebe ce mai faci. Pentru că ăsta e adevăratul
secret: relațiile de lungă durată nu se plafonează când arăți în fiecare
zi interesul pe care îl arătai… în prima zi.