Faceți căutări pe acest blog cu diacritice

SECRETUL UNEI RELAȚII DE LUNGĂ DURATĂ CARE NU SE PLAFONEAZĂ!


Toată lumea te felicită sau te invidiază (sau te felicită și te invidiază în același timp) când ai o relație frumoasă care tot crește. Dar NIMENI nu te întreabă cât ai muncit. Mult și în fiecare zi. 
Mulți se iubesc doar la început, cât nu prea se cunosc. Nu tot ce începe sâmbătă seara rezistă luni dimineața! Dar sunt și din cei care merg mai departe, au un copil, copilul ăsta face 6 ani și deja e olimpic pe țară. De ce? Tot dragostea e de vină! Oamenii aceștia IUBESC CEEA CE FAC!  

Cert e că gusturile se cultivă! Inclusiv gustul succesului. Iar succesul Gusturi românești de la gospodari se bazează pe dragoste de România și pe cultivarea unei atitudini de învingători. “Lasă, bă, că merge-așa” nu există în relația de lungă durată dintre Mega Image și cei 140 de fermieri care cultivă peste 80 de hectare! Șase legume de sezon, cu gust de vară, ajung pe rafturi cu gustul de odinioară. Așa de mare e succesul că în unele zile dacă ajungi prea târziu la Mega nu mai găsești roșii! Am aflat direct de la sursă că se vând mai bine decât bananele!



Pe afișul acestui blockbuster mai sunt vedetele: ardei, salată verde, castraveți, ardei capia și vinete. Toate vedetele noastre sunt verificate de când sunt mici, semințe, de un inginer agronom dedicat. TOATE legumele sunt testate înainte de livrarea în magazine. 


Urmăresc acest succes în serial încă de la primul sezon așa că am răspuns cu plăcere la invitația Mega Image când ne-au spus că ne putem întâlni cu fermierii. Eu duceam vaca bunicilor la păscut când aveam 7-8 ani  așa că am învățat de mică să respect munca și pentru mine “țăran” este ca pentru englezi “Sir”, un titlu care merită apreciere. 


Primul punct marcat de Mega a fost că nu au închis concept store-ul din Cobălescu deși era plin de presă. “Până la urmă noi facem tot ce facem pentru clienți, nu pentru publicitate”. 1- 0. 


Al doilea a fost duplexul. Dr. Mihalea Bilic era la o fermă în Fierbinți și ne-a prezentat alături de alți fermieri efectiv răsadurile cu roșiile de mâine. 


Trei zero s-a făcut când reprezentanții Mega Image și fermierii au apărut în fața camerelor ca o echipă, lucru subliniat și de Emil Ilin, VP Comercial Mega Image.
Planul lor e simplu. Adrian Nicolaescu, tatăl lu’ marketing la Mega Image, a spus ce gândeam toți: că a vrut “o legumă românească”. Nu are rost să importăm legume de sezon pe care le putem face mai bine decât oricine! 
Solul și apa sunt testate. 
Semințele sunt selecționate atent. 


Fermierii au consultanță de specialitate și sunt supervizați pentru fiecare pas al recoltei. Circulă chiar un zvon că te mai trezești cu câte un director în solar doar așa ca să te întrebe ce mai faci. Pentru că ăsta e adevăratul secret:  relațiile de lungă durată nu se plafonează când arăți în fiecare zi interesul pe care îl arătai… în prima zi.